توان تاثیرگذاری سپاه، موقعیت ویژه‌ای برای نظام ایجاد کرده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 156
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
توان تاثیرگذاری سپاه، موقعیت ویژه‌ای برای نظام ایجاد کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: توان تاثیرگذاری بالای سپاه پاسداران بر افکار عمومی با پشتوانه اهل بیت (ع) موقعیت ویژه‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

خبرگزاری فارس: توان تاثیرگذاری سپاه، موقعیت ویژه‌ای برای نظام ایجاد کرده است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و افتخارات مختلفی را برای نظام کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی اقدامات و فعالیت‌های سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف وارد شده و در سازندگی کشور اقدامات مطلوبی را انجام داد.

*سپاه در خط مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در زمینه فرهنگی نیز اقدامات موثری را انجام داده است، افزود: این نیرو با پیروی از ولایت فقیه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری گام‌های مطلوبی را در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهایی متعهد، با ایمان، توانمند و با اخلاص تشکیل شده است، تصریح کرد: این نیرو توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای نظام به خوبی نشان داده است.

علیمردانی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در حوزه جنگ نرم ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نبوده و اقدامات مطلوبی در صیانت از دستاوردهای انقلاب در برابر جنگ نرم دشمنان از سوی سپاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دلیل تاثیرگذاری و قدرت الهام‌بخشی، انقلاب منحصر به فرد دینی در جهان امروز است، خاطرنشان کرد: توان تاثیرگذاری بالای سپاه پاسداران بر افکار عمومی و قدرت الهام‌بخشی آن با پشتوانه اسلام و اهل بیت(ع) موقعیت ویژه‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

*سپاه در مواجهه با تهدیدات دشمنان پیشگام است

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با ماهیت دینی تشکیل داد، یادآور شد: سپاه در مواجهه با تهدیدات ابرقدرت‌های شرق و غرب سلطه‌گر اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در برابر هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده است، افزود:  این نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی محسوب می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: توان تاثیرگذاری سپاه , موقعیت ویژه‌ای برای نظام ایجاد کرده است ,



مطالب مرتبط با این پست
.